Monday, June 15, 2009

Buat Teman & Sahabat......Semoga berjaya!!!!

salam....
firstly nak ucap tahniah pada kengkawan yang berjaya meneruskan langkah untuk menuju puncak....
ika & nazi yang dpt sambung degree account kat perak.... huhu slamat berjumpe dgn cik wati n pn.mai...
hana yang tersesat kat jengka... huuhhu bertambah dlm hulu nyer tu...
sab & mia kat arau.... abis la wet korg shopping kt pdg besar....
kak ila & mah uitm melaka.... jumpe cencalok plak pas jumpe tempoyak...
nieza & syu jambu... uitm shah alam... t rerajin la jumpe aku nih....
dan kawan2 yang lain yg aku x tau korg dpt smbg kt mane yg pasti majoriti smbg blaja....

mase mula2 dpt tau result yg aku failed investment(maf380).. aku x la rase sdih n down gler... tp after kwn2 bg smgt yg kuat aku rase terharu...nak2 c faiz yg aku x la rapat sgt tp smgt & kata2 yg dia bg sgt bersemangat... thanx yaaaa....! x lupe family & my soulmate, wan yg bg smgat walaupon aku sedar akan hakikatnye yg dia bz... & kami da kurg berhubung... n ble da tau intake degree lg la rase sayu... baru air mata nih nak jatuh....
x pe la aku tau benda nih sume ada hikmah nyer...
yang pasti aku akan rindukn korg sume....
perancang aku lepas nih...???

kerja sbb wet loan ptptn kne byr start blan julai... waaaaaa.....!!!!
than aku ingat nk kerje la under account assistant... xpon pe2 je la keje yg gaji rm500 ke ats.... then nk try intake dec.... degree... huhuhuhu
klu still x pat under uitm... bru la aku wat pemohonan degree under upu & try mintak upsi...xdpt gk?????

trus kn kerja and sambil tu aku amek part time ACCA.. huhu......
kwn2 yg mane aku x sebut bkn aku lupe... tp ramai sgt.... huhu
pe2 pon ain rindu korg......
nih ada video utk semua yg knal ain.....



No comments: