Friday, January 29, 2010

..::: Aku merindui kamu :::...

Setiap detik dan waktu yang berputar....
setiap hari yang silih berganti..
Aku semakin merindui...
mendengar suaramu setiap mlm adalah pengubat rinduku...
ada kala aku mencurigai kamu...
kerana rase kamu tidak memperdulikanku..
tetapi aku tau alasan mu..
kerana kita berdua masih menimba ilmu...

Kau memberikan ku kekuatan...
kau pendengar segala rungutanku...
kau sentiasa mengingatkan ku supaya bersabar,,,

Tuhan sedang menguji hubungan kita...
hadir insan lain... yang darjatnye sgt ketara dgn kita..
hati ku tetap utuh bersama mu....
Cintamu mengajarku untuk setia...
cintamu mengajarku darjat dan pangkat bukan segala2nya...
cintamu mengajarku menjadi matang....

Aku sentiasa memohon kepada Tuhan...
berkatilah hubungan kita....
aku sentiasa merinduimu.....

p/s : ini version malay... ain x power cm pok chik....

No comments: