Friday, January 21, 2011

Cara Melepaskan Geram yang pelik~~

salam,

blogger, ni ain nak story sket semalam selepas ada rasa geram dalam diri ni.. so ain pon berfikir2 la cara nak lepaskan geram.. ain tak nak marah2 orang lain.. tak nak buat muke coz ain tau orang lain pon ada masalah... so ain ambil keputusan untuk keluar berjalan2...kemana hala tuju tu belom tentu... jam 6.30pm aku keluar rumah menuju ke stesen komuter seri setia...

monolog : kenapa la aku ke sini...? orang ramai ni.. harini kan cuti thaipusam... adoi salah strategi plak.......

tapi kaki aku tetap terus melangkah....

ain : encik bagi saya tiket ke UKM satu....
encik : ok..

monolog : kenapa aku bli ke UKM... jauh plak tu,.. pe ada kat sana.. xpa2 bedal je....

tren pon sampai......

monolog : mak ai ramainye org....!! tak pe2 aku naik ladies couch... eh ni ape plak nih??? knp ada org laki nih... adoiiii baik x yah wat ladies couch cam ni........

tibe nye aku kat KL sentral untuk pertukaran tren ke arah seremban pula.. macam drama aku tgk... terutama kat platform 5 iaitu tren menghala ke klang..... orang ramai betol.. pastu diorg main serbu je x bg chan orang dari dalam tren tu nak kua.. menjering la orang yang nk kuar tu sebab tersepit..... macam2 bahasa dan perkataan yang aku dengar.... he3....

tibe plak tren menghala ke seremban tak tau kenapa jantung aku berdegup laju.... dup dap dup dap....

monolog : eh kenapa ni rase semacam je ni... xpe2 akan ku gunakan kepakaran yang ada....

tren berhenti.... pintu terbuka.... serbu.... ( mcm ni la cara2 terbaik yang ain dapat utk lepaskan geram he3 ) hehehehehe......

org lain pon marah2.... so ain pon diam je... sampai je kat UKM rase marah, geram sume da tak de... da hilang.. lega... so tak perlu la nak lepaskan kat orang lain... he3...


p/s : da lama tak kritik pasal perkhidmatan komuter kan... ??? he3

No comments: