Thursday, January 20, 2011

nak lepas kan geram lagi...

assalamualaikum

tengok pada tajuk tu korang pon bakal tau ape yang ain akan cite..... hmmm da tentu la nak lepas kan geram... ye la kadang2 benda2 yang akan menyebabkan kita stress ni better kite luah kan nanti tak pasal2 kene penyakit depress pulak....

adalah seorang hamba Allah ni yang sedang dalam proses nak berhenti merokok... emosinya memang la sangat terganggu... we can understand... but ape yang wat kami geram tu dia tak makan ubat.. tak makan ikut time... mane la tak tertekan... pastu nak lepaskan kat orang.... kau ada problem dengan awek ko then nak marah2 aku pulak.... ni yang aku marah nih... this is the 2nd time pasal hal cintan cinton ko, ko nak libatkan aku..... awek ko yang cite kat aku adalah.. aku dengar....

ape yang wat ain geram....... mama cite yang ada 1 malam tu hari yang dia sakit pergi klinik... mama aku tanya dia sakit pe.... then mama ckp dgn biadapnya dia ckp sakit kat sini2 ( sambil menunjuk kepalanya) then dia masuk bilik hempas pintu.... apa la salah orang itu sampai nak marah2 macam tu?? where ur respect??? ko nak marah2 aku aku tak de hal lagi coz pe2 hal pon aku leh lawan balik... tapi aku bengang coz ko wat cam tu kat mak aku.... aku sendiri tak pernah wat... then ko nak wat cam tu plak....

ko yang cari penyakit.... kalau ada prob.. sharing so takde la rase terbeban... then dokte bagi ubat makan.. awak tu bukan super hero..!!! thats why aku kalau ada masalah aku lagi rela cari orang luar mintak tolong... masing2 ada je ragam nya....

ok la ain nak out.... nak tenangkan fikiran... keje aku yang banyak lagi ada insan tu cakap tak lari pon... ok t kalau aku fail... think u all know what the answer....

No comments: