Sunday, August 30, 2009

birthday ku advance

wahai rakyat malaysia diumumkan hari ini aku telah diistiharkan 21thun 4 hari awal dr tarikh sebenar... tarikh sebenar aku sepatut nye 3rd sept tp dsebab kn pada tarikh tu aku ada kat perak.. jd kebetulan ari ni family aku wat family gathering untk berbuka pose same2... huhu n my mom said leh la sekali kn majlis aku da alang2 semua berkumpul....

Pe yang best ada lah cm biasa juadah kami... x ketinggalan kek secret recipe... wah mak aku sejak akhir nih asek bli kek mahal jerk... huhu anyway dap sgt... antara menu bebuka yang telah disumbangkan oleh ahli keluarga sikit sorg adalah..:



***Pizza Hut 2 set large
***nasi briyani udang (shiela rusly nye menu)
***rendang daging kicap (Almy nye menu)
***satey
***kuih muih
***bubur gandum
***mee goreng
***bihun goreng
***kentang goreng
***ayam berempah
***nasi gorang
***pulut inti
***air tebu ais
***soya ais
***sirap ais
***air mangga ais..

hm... banyak giler kn n + with my kek....



hm... anyway thanx 2 everybody... happy birthday 2 me.....



p/s: cube terbalikkan angka umor ku... hehehe tahun nih UPSR.. hehehe



No comments: