Thursday, September 17, 2009

Balik kampung or Balik Bandar???

salam,

hari ni bangun je sahur da tak boleh tido sebab tak sabar-sabar nak pergi kelas then balik huhu....
kat kelas En.amir tak mengajar sangat sebab yang hadir kat kelas 21orang dari 40 orang... so en.amir wat games.. dia tanya soalan ala-ala jangan lupa lirik gitu....
terdapat 6 kategori iaitu:

Investment
current
accounting
general
UiTM
Festive

Pastu setiap kategori ada 3 soalan... best gak la skali skala wat game dalam kelas macam nih at least tak de la bosan or stress je nak pergi kelas.... huhu da selesai men game nih ada 3 orang dalam kelas nih yang dapat markah tertinggi... At the end of class, en.amir bagi duit raya... wah nih duit raya pertama untuk aku.... thanx en.amir....

Balik dari kelas terus bersiap-siap untuk berangkat pulang.... aku, nisaq &sue tompang kreta shuha... huhu sepanjang pejalanan alhamdulillah ok je.. tapi start kat tapah, hujan lebat ape yang aku nak cite kat cini... aku sangat takut berjalan dalam keadaan hujan nak-nak kalau sampai tak nampak jalan... tapi kawan aku yang sorang nih leh pulak bawak 120km/j laju tu beb...!!! keras gak la badan aku dalam kereta tu.. dihati banyak berzikir.....


bergini la keadaan nya.....

Alhamdulillah kami selamat sampai... shuha anta kami kat stesen lrt putra setiawangsa... so aku kne trevel lagi sampai taman paramount petaling jaya yang makan mase selama 45minit... nisaq and sue diorang sampai KLsentral jew.... dengan keadaan kaki ku yang terseliuh mak aku suh tunggu kat stesen dan dia datang jemput dalam 30min kemudian....kini aku berada dirumah... huhu next entry aku cite pasal deko umah aku ek.... memang betol-betol macam umah orang nak kawin....


p/s: nak kumpul duit raya banyak-banyak... nak bayar sewa....!!!!

No comments: