Friday, September 18, 2009

Deko deko deko...Raya

Seperti yang dijanji kan aku nak tunjuk kat pembaca sume iaitu hasil kerja pak alang aku untuk persiapan raya...
.
.
.
.
.
.

sebelum...
.
.
.
.
.

Selepas..

Ni keadaan waktu siang.... kini aku nak tunjuk keadaan waktu malam plak...


Ini dekat ruang kaki 5 rumah.... ada lampu liplap...
warna biru.. same tema dengan baju raya.. huhu
.
.
.
.
huhu dalam umah pon ada liplap... huhu


setiap sudut ada liplap...

itu la sebahagian kawasan rumah aku yang telah di cat oleh pak lang aku atau Mr.Noor Azam.. Pe yang wat aku happy... tema dinding tak same dengan tema baju raya aku huhu...


p/s:Jom kiter tgk anak bulan......


2 comments:

Hussaini Mustafa said...

wow.
umah
meriah okeyy!!!
haha.

kim said...

wow.. kim pon nk wat deko! deko! deko!!!