Monday, July 27, 2009

Aku dan H1N1??

OK guys klu u all bce blog aku b4 nih aku melantak minuman sejuk melampau2...
dan akibat nye aku d serang demam panas, batok truk, n sesak nafas....pada keesokan hari nye....
aku d gegaskan ke hospital universiti kuala Lumpur untuk mendapatkan rawatan...
atas bantuan paklang dia yang menghantar aku ke hospital...
aku d daftarkan sebagai pesakit luar di unit trauma dan kecemasan... Dalam keadaan cemas tu aku d tahan untuk diberikan rawatan... dokte masukkan air n amik sample darah utk wat ujian h1n1..
lebih kurang 6 jam aku d tahan dan akhirnya result kluar... ALHAMDULILLAH aku -ve dr H1N1... tp dokte suspek aku denggi... huhu ntah la yg penting aku bebas... tp dokte bg aku antibiotik utk dihabiskan dlm mase 5 hari... n dlm mase 5 hari ni jgak aku kne kuarantin kn diri d rumah....

p/s: buat nisaq n ayu... korang pon jaga diri kay... sama2 la kita mkn ubt....

No comments: