Friday, July 3, 2009

khas wat DIA...

Bila dia ada aku Bahagia...
Bila dia tiada aku sepi...
Bila dia bercakap.... Aku terhibur..
Bila dia membisu.. Aku terseksa...

DIA, sangat istimewa di mata ku...
bercahaya bila dipandang...
DIA, mampu mengubah perasaan ku dalam sekelip mata...
sedih.. menangis... & ketawa,...
DIA, berjiwa penyayang & romantik..
membuat diri ini tenang bersama...

Cintaku, masih jauh perjalanan nyer...
masih berliku...
masih byk halangan & dugaan..
hanya Kesabaran & kesetiaan yg utama perlu ada dlm diri... dan
percaya antara 1 sama lain...

Tanpa dia....
Aku gila..
TAnpa dia...
Aku suram...
Tanpa dia..
aku gelap...
Tanpa dia...
Aku berduka...
Tanpa dia...
Jiwa ku mati....

DIA....
MUHAMMAD RIZWAN B. MOHMAD RAMLEY... insan yg sentiasa bertakhta dia hati.. NOOR AIN FAIZAH BT MOHD FAMI....

2 comments:

dieya said...

cettt

Aienz said...

sbr ye...
DIA tu bkn DIEYA ek...
huhu