Wednesday, July 29, 2009

khas wat sahabatku DIEYA.....

SALAM.....

1st... aku NOOR AIN FAIZAH meminta maaf pada seorg sahabatku yang bernama DIEYA...
kenapa aku berbuat demikian???

sebagai kawan yang aku knal hampir 3 tahun... aku tau itu hanya salah faham... aku pon xnk gaduh2 n panjangkan cite... entry yg aku post b4 nih aku hanya meluahkan ape yg aku rasa.. walau bukan kau(dieya) yg pandang rendah terhadap golongan extend nih, aku tau ada juga org2 lain(x semesti warga uitm) yg memandang kami begitu...

Aku tau ko tuju kan kat DAK YG DOK BLAKANG ko.. n xde kene mengena dgn aku... golongan mcm aku nih klu ko nak tau hati nye da jd 'sensitip'...sbb ape?? sbb kami sebenarnya MALU dgn ape yg terjadi pada diri sendiri... Dugaan ini terlalu berat...

Skali lg aku mohon ampun dan maaf dikhayalak ramai... pasal entry aku yg bertajuk 'macam bagoz'...

p/s - aku syg kn semua kwn2 aku temasuk ko DIEYA... tp aku btol2 terase jauh dgn korg dan rindu pada kenangan lalu.. kenangan bersama kwn2 sepejuangan suka duka bersama... kini aku hnya dpt melihat perjuangan korg... SEMOGA BEJAYA.. aku sentiasa doakan yg terbaik utk korg dan kawanku DIEYA.....

No comments: