Monday, July 6, 2009

Kehidupan diteruskan...

Ape pon yang terjadi kite mesti teruskn....

kini kehidupan ku sedang mengalami evolusi... evolusi yg aku rase kn ini berbeza dgn rakan2 aku... ntah macam mane aku nak gmbar kn perasaan ini... resah.. sedih... gembira.. sunyi.. sepi... tekilan.. kecewa.. terharu.. sume ada...
blog ini ku tulis utk diri ku sendiri... utk memberi semangat yg semakin pudar....

to NOOR AIN FAIZAH...

kau kne lebih bersemangat... kegagalan ini bkn utk selama2nya.. kegagalan ini adalah jalan utk teruskan perjuangan cuma ia berbeza dgn insan lain.... kuat kan semangat walau tiada c dia d cc tetapi ia tetap dihati... ingat pada perinsip kau ain... 'jika bersedih, buat la keadaan sekeliling menjadi happy.. maka nnt kau akan ketawa & melupa kn kekusutan'....

ini utk kawan2(yg smbg degree) :

tahniah.. n truskan perjuangan.. maafkan aku sbb x dpt nk trus kn persaingan...

buat Asmalina... Mommy... Afieda... Anis...
tabahkan hati kuatkn semangat... blaja elok2... setiap dugaan yg dtg ada hikmahnye... chaiyok2...!!!!

utk family kesygan ku....

maafkan ain sbb x jd mcm org lain... maaf sbb kecewakn mama... tp along akan cube jd anak mama yg boleh dibanggakn.... love u mom...

to my love...

Abang, mmg x dinafikan cyg mmg x biasa dok pj ni tanpa abg... sbb kenangan kita byk disini.. g mane je terbayang peristiwa yg pernah kita lalui bersama.... Tp cyg akan cube tempuh dgn hati yg tabah... & menanti abg dgn penuh harapan... i miss u hubby...

dan utk sesiapa yg mengenali ain...

here i am...
yg byk kekurangan.. but thanx coz still b my frenz....

2 comments:

dieya said...

ain.. jgn sedey2.. ade hikmah.. nanti baju kau aku travel g kl..(biler loan masok..skrg gue xd duit)

geeds said...

kak ain.
sbr yew.
things happen for a reason.
there is other gud thing await for you in the future...
so, keep on moving!
:)