Tuesday, July 7, 2009

tag from hubby...

Sila ceritakan 15 perkara yang orang x tau pasal awk dari awak kecik2 dulu sampai sekarang.Seterusnya, sila tag 5 org rakan awak pula.Terima kasih.

1. aku jd ank tunggal selama 15thun b4 dapat adik2 from diff father...
2.klu sebelah ayah kandung aku, Aku anak bongsu dari 13 adik beradik...
3.Jari kelingking kiri & kanan tgn ku bengkok...
4.Aku stat skolah rendah bermula dari darjah 5... sbb x ada surat beranak.. huhu
5.in UPSR, aku lulus sume subjek dgn bangga dr pembelajaran 2 tahun sahaja...
6. generasi family ku.. aku seorg sahaja perempuan.... huhuhu
7.7 kali bertuka pasangan dlm tempoh setahun...
8.mula minat pada lelaki mase umur form2 name dak tu FITRA a.k.a EPIT...
9.pernah retak kaki kanan, mase kat uitm men netball setelah 2 tahun tak men....
10.pernah kene sebat dgn besi dgn my mom mase umo 10thun sbb i kua men dari pagi smpai mlm baru balik...huhuhu....(nakal nye)
11.x pernah men barbie... asek men bola sepak n WWE dgn paksu aku...
12.tak pernah bela rambut panjang... stat pas SPM bru jd ladies,,... hahaha
13.'Buta' menjahit.....
14.i meet my true love on 18.08.2007...
15.kulit mcm ular.. kerap bertuka kulit....


So da next is... sape2 je la....

2 comments:

Rem Robben said...

byk gk pkare yg abg x tau psal cyg ek... tp de r ckit yg abg da tau... huhu...
muah... luv u cyg...

Aienz said...

la ye ke???
cyg igt sume ni abg da tau